Vanuit uw land kunnen geen nieuwe bestellingen worden geplaatst. United States

Onderdelen en service

1. Ik ben mijn handleiding kwijt. Kunt u mij een nieuwe opsturen?

Ja, u kunt onze gebruiksaanwijzingen downloaden op dit pagina.

Indien u een nieuw exemplaar op papier wenst, gelieve dan contact met ons op te nemen.

2. Hoe kan ik de data van mijn Lady-Comp printen?

U kunt een PDF rapport van uw cyclusgegevens krijgen. Volg de instructies op die pagina.

3. Kan ik een nieuwe oplader bestellen voor Lady-Comp Classic?

Ja. De Europese oplader (220V) voor Lady-Comp Classic is beschikbaar in onze online shop.

4. Ik gebruik al meer dan 10 jaar Lady-Comp Classic. Ik wil een nieuwe temperatuursensor bestellen. Gaat dat gaat passen op mijn oude toestel?

Ja. Als uw Lady-Comp Classic niet meer dans 15 jaar oud is, kan u dan zeker de temperatuursensor van Lady-Comp Classic gebruiken.

5. Ik denk dat de batterij van mijn Lady-Comp Classic niet meer werkt. Hoe kan ik dit veranderen?

Om de accu te vervangen moet u die naar ons terugsturen, wij zorgen er dan voor dat de accu vervangen wordt en het toestel ook nagekeken wordt. Hiervoor moet u eerst een vervangaccu bestellen op onze webshop.

6. Hoe kan van Lady-Comp naar Lady-Comp baby overgestapt worden?

Elke Lady-Comp/Lady-Comp basic kan in een Lady-Comp baby veranderd worden via een update van de software met een micro SD-kaart.

Een upgrade bestellen